Linkkejä

yhdistys

Tampereen vahtimestarit ja koulunkäynninohjaajat JHL ry, nimensä mukaisesti yhdistyksen tarkoitus on koota Tampereen kaupungilla työssä olevat vahtimestarit ja koulunkäynninohjaajat julkisten ja hyvinvointialojen ammattiliiton edunvalvonnan piiriin.

Yhdistys kouluttaa jäseniään ammattiyhdistystoimintaan. Liiton kursseille kustannetaan asiasta kiinnostuneet ( maksetaan mahdolliset ansion menetykset). Mikäli olet halukas koulutukseen mutta arka lähtemään,tarvittaessa lähtee joku luottamusmiehistämme kursseille mukaan "tukihenkilöksi".

Yhdistys järjestää myös omaa koulutusta ehdotusten ja  toiveiden mukaan.

Virkistystoimintaa järjestetään myös. Maksamme mm. tapahtumatukea 40€/ tapahtuma kun toimittaa taloudenhoitajalle käytetyt liput. Katso tarkemmat ohjeet tapahtuma sivuilta.

Joka vuosi järjestämme "kevät luokkaretken" johonkin suuntaan.